wtorek, 15 kwietnia 2014

Motyw Wielkanocny

Chciałabym Was poinformować, że dołączyłam do Paznokciowego klubu. ;)  Na początku tylko przyglądałam się pazurkom z danym motywem na dany czas i byłam sceptycznie do tego nastawiona, obawiałam się, że pewnie nie dałabym rady sprostać wszystkim wzorkom i motywom, ale to przecież tylko zabawa i pewna forma rozrywki, więc w końcu postanowiłam się zabawić i dołączyć do dziewczyn którym naprawdę świetnie idzie. Wiadomo, że dopiero się wczuwam w takie eksperymentowanie z motywami na pazurkach i nie zawsze mi to wyjdzie. Ale to nic. Czas na zabawę ;)
A oto mój motyw Wielkanocny;)









Żadna rewelacja, ale tak jak wspomniałam dla mnie to jest forma rozrywki ;) 
3majcie się cieplutko ;)



17 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda,jak na dziewczynę która nie ma wprawy w malowankach to świetnie Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) mam nadzieje, że z czasem wejdę w wprawę :P zawsze lubiłam kombinować z pazurkami, ale nigdy na nich nie robiłam malunków :P

      Usuń
  2. urocze! :)

    Kochana Cieszymy się że chcesz do nas dołączyć :) Już dodałam Cię na listę :)
    Wzorki są podzielone datami pod każdym napisem 'wzorek nr..' masz napisane terminy wykonania - teraz robimy ten --> http://2.bp.blogspot.com/-kD9WRMBm2j4/U0QOc9RCBnI/AAAAAAAAOEs/p307YKg4pfs/s1600/14.04-27.04.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było mnie na komputerze więc nie miałam jak wcześniej odpisać, no nic trudno

      Usuń
  3. Super, że dołączyłaś!

    Zajce kapitalnie Ci wyszły.
    ja moich aż się boję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) ja tez sie obawialam moich i nadal sie boje jak na nie patrze :p hehe

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) choć wiem ze nie wyglądaja najlepiej :p

      Usuń
  5. Ciesze się że dołączyłaś :) właśnie o to chodzi żeby się doskonalić :) Mani słodkie i naprawdę dobrze Ci wyszło. Już się boje moich zajączków i pisanek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za te mile slowa ;) czekam na pazurki ;)

      Usuń

Dziękuje Wam za komentarze.
Każdy komentarz jest dla mnie jak kop i zachęca do dalszej pracy!
Jeszcze raz dziękuje ;)