sobota, 3 maja 2014

Owoce!!! (Klub Paznokciowy)

Hej! Jak wiecie ostatnio dołączyłam do Paznokciowego Klubu. Tematem przewodnim na 2 tygodnie są OWOCE!! ;)  Czyli soczyście i kolorowo, bo w końcu mamy naszą upragnioną wiosnę ;) Cieszę się że mogłam dołączyć do tego klubu bo zabawa z dziewczynami jest naprawdę udana i owocna ;) A teraz moje owocowe paznokcie ;)

 
Jeśli ktoś czytał moje wcześniejsze posty to wie, że nie mam zdolności artystycznych w sprawie tworzenia rysunków. :P Więc proszę o wyrozumiałość. :)

11 komentarzy:

  1. jak się nie mylę, to bez jest cudny :)

    Owoce też świetne i soczyste ;) ja sama też myślałam o wisienkach ale jeszcze do nich nie doszłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bez ;) Jest piękny! Dziś zerwałam ;) a zapach w mieszkaniu mmm..

      Usuń
  2. Trzeci paznokiec jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio? :P a ja go uważam za najgorszy hehe :P trochę mi nie wyszło to kiwi :P Ale dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony kwiatek :) A owocki naprawdę wyszły soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soczyste kolory idealnie oddają owocowe zdobienie, super:)
    A bez uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za różnorodność! Super ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie owocki wyglądają świetnie ! ja jeszcze ze swoimi walczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za komentarze.
Każdy komentarz jest dla mnie jak kop i zachęca do dalszej pracy!
Jeszcze raz dziękuje ;)