sobota, 20 września 2014

Zapisy MIKOŁAJKOWE!!!

Hej!!! :) Parę dni temu do mnie na pocztę napisała Terii z bloga www.lifestyleterii.blogspot.com z propozycją wzięcia czynnego udziału w zabawie mikołajkowej. (Zabawa Mikołajkowa-szczegóły)
Lecz niestety z racji tego, że mieszkam za granicą taka zabawa dla wielu mogłaby być problemem. Mowa tu nawet o kosztach wysyłki. Więc niestety musiałam zrezygnować, ale to nie zmienia faktu, że jest to bardzo fajny pomysł :) Zapraszam serdecznie na bloga Terii (link powyżej) :) A ja z niecierpliwością będę czekać na rezultaty zabawy ;)  Trzymam kciuki ;)


:*

4 komentarze:

  1. Dziękuję :) Zapraszam wszystkich to nie boli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie podziękuję bo ciężko z pieniążkami a wydatki są. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzę zerknąć i czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za komentarze.
Każdy komentarz jest dla mnie jak kop i zachęca do dalszej pracy!
Jeszcze raz dziękuje ;)