niedziela, 8 czerwca 2014

Safari 408

Hej!!! Już od samego rana wzięłam się za pazurki. ;)  Byłam strasznie ciekawa jak wygląda kolor żółty na moich paznokciach, bo jak wcześniej Wam wspominałam nigdy nie miałam okazji mieć pomalowanych na żółto paznokci, a paczuszka z Quiz dała mi taką możliwość :)Więc wzięłam się do roboty, a efekt jest taki:

Parę słów o lakierze:
-2 warstwy wystarczą do całkowitego pokrycia paznokci
-pędzelek jest idealny, aby dojść do każdego kącika paznokcia
-idealnie rozprowadza się po płytce
-schnięcie lakieru przy pierwszej warstwie jest dość szybkie, apropo drugiej warstwy wiadomo trzeba poświęcić trochę czasu i cierpliwości na zupełne wyschnięcie jak przy większości lakierów

A Wy co sądzicie o tym lakierze?

21 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru, jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie boski kolor :)) Fantastyczny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor super!!!

    Zapomnialas dodac jak ma sie schniecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak żółtego za bardzo nie lubię, tak ten mi sie podoba :)
    Fajny, letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm... już czuć wakacje :) świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pastelowe odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor ale lakiery safari dla mnie to porażka :<

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja lubie Safari :) Mam podobny pastelowy żółtek z revlona buttercup sie nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetny!
    Dzięki Wielkie za nominację :) Odpowiedziałam na wszystkie pytania :)
    http://katharine-may.blogspot.com/2014/06/nominacja-do-liesbster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny odcień żółtego, idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny odcień żółci - taki lekko pastelowy ;-) Kolor mi się podoba, a i sama firma ma całkiem fajne lakiery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. taki żółty mogę nosić, tak jak i neonowy ;) natomiast taki żółty żółty to juz totalnie nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. uroczy żółtek, lubię takie pastele! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moje odpowiedzi z LA :D

    http://lakieromaniasyli.blogspot.com/2014/06/177-liesbster-award-nr-4.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za komentarze.
Każdy komentarz jest dla mnie jak kop i zachęca do dalszej pracy!
Jeszcze raz dziękuje ;)