środa, 16 kwietnia 2014

Miętowo mi!!!

Przeglądając wasze blogi, widziałam, że dużo z Was ma już w posiadaniu miętowy lakier i bardzo przypadł mi on do gustu. Więc pomyślałam, że ja też go muszę mieć w swojej kolekcji ;) I mam ;) Weszłam do sklepu i gdy zobaczyłam, że stoi już ostatni, szybko przejęłam go w swoje ręce. ;)  Osobiście strasznie mi się podoba taki odcień mięty. Ale niestety muszę poczekać troszkę zanim go wypróbuje, bo w planach mam świąteczne porządki ;)  Ale na dniach postaram się pokazać moje miętowe pazurki ;)  A oto piękna mięta ;)
P2 volume gloss gel lokk polish. Kolor: 130 fresh sister




A jak u Was przebiegają porządki? Ja w tym roku mam trochę stres, ponieważ na święta przyjeżdżają do mnie rodzice z siostrą. Więc muszę się bardzo postarać :P

12 komentarzy:

  1. Nie widziałam nigdzie u mnie lakierów p2, a szkoda, bo wygląda świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe święta będę się uczyć,ponieważ ktoś bardzo mądry wymyślił sobie egzaminy gimnazjalne od razu po świętach. Naukę jakoś przeżyje,tylko stresu nie za bardzo.
    Bardzo się tym przejmuję, a świadomość,że nie umiem lub nie rozumiem(matematyka -.-) tylu rzeczy z przedmiotów ścisłych sprawia,że nie śpię już od tygodnia. Szkoda,że trzeba pisać wszystko,a nie to z czym wiąże się przyszłość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuje stresu. ja też nigdy nie rozumiałam matematyki. Dla mnie to czarna magia. Ale nie martw się Kochana. Będzie dobrze ;) wiem co czujesz. Rok temu zdawałam maturę, wyobraź sobie wtedy mój strach. Niedoopisania. A za Ciebie 3mam kciuki ;)

      Usuń
  3. Świetna mięta :) Jestem ciekawa jak wygląda na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis wieczorem jak dobrze pójdzie postaram sie pomalować. Więc jutro rano być może post ;)

      Usuń
  4. Mięte uwielbiam <3 ale z P2 nigdy nie miałam jeszcze okazji testować żadnego nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor.. :D
    zapraszam do mnie
    http://niewielka-istotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam miętowy lakier :) twój jest świetny :) ja dopiero będę zabierać się za porządki :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię miętkę, ale nie u siebie tylko u innych xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Wam za komentarze.
Każdy komentarz jest dla mnie jak kop i zachęca do dalszej pracy!
Jeszcze raz dziękuje ;)